Завищення показників обсягів спожитого газу

0

Користувачі масово звертаються зі скаргами щодо завищених показників спожитого газу у платіжках. Протягом декількох місяців облгази ігнорують вчасно передані показники лічильників. Споживачі передають через особистий кабінет цифри із лічильників, проте рахунки виставляють із зовсім іншими показниками. Пояснюють це невчасно поданими даними.

Причиною таких дій облгазів вважають штучне завищення показників фактично спожитого газу задля отримання надприбутків. Оскільки підставою для розрахунку щомісячної плати за доставку та розподіл газу, починаючи із січня та впродовж усього 2022 року, буде фактично спожитий газ із початку жовтня 2020 по кінець вересня 2021.

У Кодексі газорозподільних мереж розписано по якому принципу розраховують щомісячну оплату за доставку та розподіл газу.

Що потрібно робити у випадку, якщо показники передані вами до облгазів відрізняються від тих, які вказано у платіжках?

  1. Офіційне письмове звернення до облгазу із вимогою роз’яснити причину неправильно зафіксованих показників лічильників та на підставі чого сформували зазначену суму.
  2. За умови наявності зафіксованих вчасно переданих облгазу показників лічильників (світлини або скріншоти особистого кабінету або чат-боту), вимагати відкоригувати показники у особистому кабінеті або ж провести контрольне зняття показників із подальшою передачею відкоригованих показників лічильника.
  3. У разі відмови облгазу від коригування показників або ж проведення контрольного зняття показників потрібно звертатись у Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Надати їм усі роз’яснення щодо обставин справи та докази.

Беручи до уваги той факт, що ситуації з невірними показниками виникають по всій Україні, звернення до НКРЕКП радять робити не лише у вигляді скарги на облгаз, а із вимогою провести перевірки щодо дотримання ліцензійних умов.

Зі свого боку, передавайте показники лічильника до 5 числа та за можливості фіксуючи це на фото чи відео або ж робіть скріншоти в особистому кабінеті чи чат-боті.

За умови передачі показників пізніше вищевказаного терміну, та якщо лічильник не має функції дистанційної передачі даних, об’єм спожитого газу облгаз визначає як плановий місячний об’єм.

Зверніть увагу! Наша компанія пропонує вам послуги повірки лічильників води для уникнення подібних проблем із невідповідністю фактичних показників спожитої води та даних у платіжках.

Коментарі 0

Залишити коментар