-
У яких випадках не може бути надана послуга з повірки лічильників води без демонтажу
- відсутності централізованого водопостачання;
- недостатній тискв мережі (слабкий струмінь води з крана);
- порушення герметичності та цілісності приладів обліку води (пітніє скло, всередині лічильника є вода);
- у квартирі є витік води (бачок унітазу постійно тече, капає вода з кранів або змішувача);
- обмежений доступ до приладів обліку. -
Як записаться на повірку?
Записатись на повірку можна за допомогою відповідної форми заявки, або за номерами телефонів, вказаних на сайті.
-
Де отримати свідоцтво про повірку?
Свідоцтво про повірку можна отримати в офісі лабораторії, або через Нову Пошту чи Укрпошту за рахунок замовника. Крім того на сайті serrp.info по номеру лічильника є можливість отримати електронні копії свідоцтва про повірку лічильника та електронного протоколу повірки лічильника зподальшою можливістю надання їх до постачальників послуг
-
Як довго триває процес повірки?
Залежить від кількості лічильників , загального доступу до лічильників, можливості під'єднання до водопостачання. Від 30 до 60 хвилин.
-
Через який час можна отримати документ про повірку?
Не пізніше ніж за 5 робочих днів після сплати послуги повірки.
-
Як визначається дата і час проведення повірки?
Дата узгоджується з диспетчером, за добу до дати повірки - фахівець зв’язується з замовником і визначає час проведення робіт з повірки лічильників.
Не знайшли потрібної відповіді?
Ви можете звернутися до нашої служби підтримки