Поширені запитання
  • У яких випадках не може бути надана послуга з повірки лічильників води без демонтажу

    - відсутності централізованого водопостачання;
    - недостатній тискв мережі (слабкий струмінь води з крана);
    - порушення герметичності та цілісності приладів обліку води (пітніє скло, всередині лічильника є вода);
    - у квартирі є витік води (бачок унітазу постійно тече, капає вода з кранів або змішувача);
    - обмежений доступ до приладів обліку.

  • Як записаться на повірку?

    Записатись на повірку можна за допомогою відповідної форми заявки, або за номерами телефонів, вказаних на сайті.

  • Де отримати свідоцтво про повірку?

    Свідоцтво про повірку можна отримати в офісі лабораторії, або через Нову Пошту чи Укрпошту за рахунок замовника. Крім того на сайті serrp.info по номеру лічильника є можливість отримати електронні копії свідоцтва про повірку лічильника та електронного протоколу повірки лічильника зподальшою можливістю надання їх до постачальників послуг

  • Як довго триває процес повірки?

    Залежить від кількості лічильників , загального доступу до лічильників, можливості під'єднання до водопостачання. Від 30 до 60 хвилин.

  • Через який час можна отримати документ про повірку?

    Не пізніше ніж за 5 робочих днів після сплати послуги повірки.

  • Як визначається дата і час проведення повірки?

    Дата узгоджується з диспетчером, за добу до дати повірки - фахівець зв’язується з замовником і визначає час проведення робіт з повірки лічильників.

Попередня сторінка
  • 1

Не знайшли потрібної відповіді?

Ви можете звернутися до нашої служби підтримки