Прилад обліку води в несправному стані: ознаки несправності та повірка лічильника

0

Які ознаки несправності лічильника води? Що робити при виявленні порушень роботи приладу обліку?

Якісні прилади обліку гарячої та холодної води можуть прослугувати понад двадцять років.

Від чого залежить термін експлуатації водяного лічильника?

  1. Якість матеріалів, з яких був виготовлений прилад обліку.
  2. Якість, склад та температура води у водогоні.
  3. Дотримання технічних умов щодо тиску у системи.
  4. Температура води.
  5. Негативний вплив солі та іржі.
  6. Об’єм витрат.
  7. Наявність або відсутність впливу магнітного поля.

Головні причини несправності водяного приладу

  1. Природний знос деталей.
  2. Механічне пошкодження.
  3. Сторонній вплив магнітного поля з високою потужністю.
  4. Неякісний монтаж.

В залежності від вищеперелічених факторів, лічильник рано чи пізно може вийти з ладу. Саме тому ми рекомендуємо періодично звертати увагу на роботу приладів та  перевіряти їх справність.

Ознаки несправності лічильника води

Несправності лічильника поділяються на два види - видимі та приховані.

Найбільш поширеними видимими ознаками є:

  • у приладі під склом можна побачити воду або конденсат, які є наслідком розгерметизації корпусу, внаслідок цього волога з робочого водогону потрапляє до рахункового механізму та накопичується там;
  • помітні краплі води між кришкою лічильника та корпусом;
  • спостерігаються ознаки пошкодження пломбної нитки або самої пломби;
  • стрілковий покажчик не працює;
  • індикатор руху води обертається швидше або повільніше ніж раніше;
  • помітно збільшилась кількість витрат води згідно з показниками лічильника, в той час, як домогосподарство використовує стабільні об’єми щомісяця;
  • при використанні води показники приладу обліку залишаються незмінними.

Якщо при відкритті крану з водою не спостерігається обертання індикатора приладу, такий пристрій вважається несправним. Тут є дві причини:

  1. Пошкодження рахункового механізму.
  2. Засмічення крильчатки та фільтрів.

Виявлено порушення роботи лічильника водяного обліку. Що робити?

Якщо власник або контролер помітили ознаки несправності лічильника води, виконуються наступні дії:

  • звернення до компаныъ з надання послуг водопостачання та фыксацыя факту поломки;
  • демонтаж лічильника;
  • за необхідності ремонт приладу;
  • здача лічильника на повірку;
  • повторний монтаж повіреного або нового приладу облыку;
  • перевірка роботи та відсутність протікань у системі;
  • написання та подача заяви на введення приладу у використання.

Власник може зробити це самостійно або із залученням компанії, яка за плату надає такі послуги. Крім того, можна замовити повірку лічильника без демонтажу, що у певних випадках може значно зекономити кошти.

Пам'ятайте! Дешеві прилади бюджетної категорії виготовлені з матеріалів низької якості, а тому вдвічі швидше зношуються у порівнянні з якісними аналогами дорожчого виробництва. Радимо купувати витривалі моделі з подовженим терміном служби.

Також читайте: Як зареєструвати лічильники? Що для цього потрібно?

Коментарі 0

Залишити коментар